New car...

Idag var jag med i bilfabriken och fick provköra våran (läs mammas) nya bil. En S40 blire och den är blå. Sedan var det 100 andra detaljer som snackades om, men dem gick mest in i ena örat och ut i andra. Ni förstår hur jag menar antar jag. Jag menar, hur intressant är det? Bilar? - NÄ, inte så intressant. Eller jo, det är viktigt hur den ser ut och vilken färg den har, men allt det där andra det struntar jag ju mest i faktiskt. Nu hoppas jag bara att jag får låna den. Plockar fram hunögonen så kan mammsen inte säga nej. Right?

Efter att vi köpt ny bil, som kommer till oss nästa vecka så styrde vi mot IKEA. I brist på annat att göra liksom. Allt för att slippa plugga. Desto mer att plugga imorgon dock. Jag inhandlade iaf lite ljus och en lampskärm då det tydligen påpekats i helgen att jag faktiskt hade en julstjärna i fönstret. Det kanske inte var helt okej dådå. Men nu är det problemet löst och jag har massa doft ljus som kan inspirera mig till studier. Hmmm...

Lite innebandy på det och dagen var gjord. Får jag krypa ner under täcket nu?

Du är finast som den du är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback