Rastlös




Nu börjar jag bli sådär rastlös igen. Trots att jag har superduper mycket plugg att ta mig an så fixar jag inte att bara gå hemma utan att jobba. Men jag behöver lära mig att ta det lugnt. Det har min kropp givit mig tydliga tecken på. Så nu ska jag slå mig ner och greja det sista med det första kapitlet i examensarbetet. Sedan ska jag studera lite "trender i svensk detaljhandel" och sedan hoppas jag att jag orkar ta mig iväg en sväng till gymet! Men detta är ju inga saker som jag egentligen MÅSTE göra. Nä... så vi får väl se hur mycket som jag får gjort.

Gött att lira innebandy igår igen. Hade ju trots allt inte tränat på en vecka pga min sthlms(plugg)resa. Men nu är jag tillbaka, go känsla.

Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback