Tjöta

Det börjar bli tjatigt men JAG ÄLSKAR ATT PLUGGA.

Dagen har jag spenderat på DIOS med mina fina arbetskamrater/lagkamrater/kompisar osv. Tiden gick undan och dagen var snabbt slut, detta händer inte alltförofta på stället, men idag hände det. Därav lycka. Dessutom var det någonting annat under dagen som tydligen gav mig lite extra energi. Kan det ha varit den där korvstroganoffen som jag käkade till lunch? Fortsättning följer.

Efter jobbet bar det av mot torslanda(?) för att hämta mammas inköpta bil. Jag fick rycka in och köra den hem eftersom att min mor inte var kapabel till att köra båda bilarna hem och ringde och bad mig om hjälp. Tacken för att jag hjälpte till var att jag fick köra den NYA bilen hem. Det var också lycka. Jag ville liksom inte gå ur bilen. Så är någon sugen på en lite längre tripp någonstans så hör av er snarast! Jag har testat högtalarna i bilen också, och dem dög.

Ajjabajja, tillbaka till pluggandet.

Inspirationskälla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback