VINST

Vinst mot rödrävarna igår, viktigtviktigt. Hmm, undrar vad vi har gjort hela säsongen. NU spelar vi som vi ska. Synd att det bara en omgång kvar. Tur att vi plockar fram det när vi som mest behöver det! WEI! Låt nu bara inte färjestaden vinna över Olofström så får vi en bra mycket behagligare resa nästa helg.

Jag övervägde att åka iväg att fira denna vinst med några flickor från laget men bestämde mig tillslut för att fira med min familj hemma framför melodifestivalen istället. Jag må vara tråkig, men jag kände att det behövdes. Mina batterier behöver laddas om jag ska orka hela denna våren känner jag. Vet inte vad jag har gjort för att förtjäna denna deppiga period men man måste väl ha sånna med. Suck.

Alla ska med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback