Färdigtränad!

Eftersom att jag numera har otroliga problem med att hålla mig vaken på kvällarna samtidigt som att jag har otroliga problem med att sova på morgonarna vaknade jag idag strax före fem. Då tyckte min kropp att jag var utvilad för att gå upp. Jag stretade emot och tog mig upp runt åtta tiden. Bestämde mig för att åka till gymmet och samla kraft för en plugg dag. Och visst träningen gick strålande, alltid lika skönt efteråt. Men plugget? Hmm, ingen motivation för fem öre. Min motivation finns nog på andra sidan jorden, typ i Thailand någonstans. Synd för mig att jag har juridiktenta imorgon. Suck. JAG VILL INTE. 

Men det är väl bara att ta tag i böckerna och hysteriplugga en stund. Jag kommer att ångra mig imorgon om jag inte gör det. Om inte annat så ångrar jag mig den dagen resultatet kommer. Kanske borde börja plugga för omtentan istället! Ett halvår kvar, keep going.

Hundra ursäkter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback