Framtidsplaner

Kursintroduktionen i skolan igår fick mig att inse att denna våren kommer bli ett helvette. Jag hade nästan sett fram emot den. Men jag vet inte om jag gör det längre. Examensarbetet kommer bli jättekul, men det kommer deffinitivt att vara slitsamt. Det fick jag konstaterat för mig igår. Men i juni är jag klar med denna utbildningen och det kommer förmodligen att kunna driva mig igenom det här med. Jag ska fixa det.

Det sjukaste av allt är att jag redan funderar på vad jag ska plugga sen. För jobba kan man ju inte göra. Nä. Faktum är att jag är väldigt kluven i denna frågan. Jag vill ut och resa och inser att jag har alla möjligheter i världen att göra det nu när jag är klar. Men då måste jag jobba så att jag har pengar för att resa. Samtidigt vill jag plugga upp mit matte C betyg som ju inte är något att skryta med så att jag kan komma in på textilekonomprogramet i Borås. Fast det lär ju inte bli förrns hösten 2010 och då har jag ju ett år på mig att både resa och plugga matte. Hmm... Skönt att jag vet vad jag vill i skrivande stund. Nu känns allt så lätt. Men snart är tankarna på en annan bana igen. Thats life.

Planering?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback