Fredag imorgon



Så har man överlevt ännu en veckas slit. Jobbet går förvånansvärt fort nuförtiden. Vad kan det handla om? Faktum är att det mesta känns ganska enkelt. Även om det är supermycket att göra i skolan och jag jobbar alldeles för mycket för mitt eget bästa mår jag bättre än någonsin just nu. Låt det bara förbli såhär.

Efter jobbet åkte jag till gymmet med mamma. Väl på gymmet hittade vi syster yster och tog oss igenom ett styrketräningspass. Alltid samma underbara känsla efteråt. Jag tror jag är beroende. Yesyes. Stannade till för att handla påvägen hem, jag vägrade strängt att gå in i mataffären i äckliga gymkläder och satt kvar i bilen med plugg och telefon.

My west coast Angel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback