Härlig morgon.

Eftersom inte kom isäng förrns vid tiotiden igår kunde jag faktiskt sova tills klockan ringde runt 6 imorse och jag vill tillochmed stänga av och somna om. Kan det vara tentaångesten som gör det? Eller har jag lyckats att vända tillbaka dygnet? Märker vi ikväll och imorgon.

Hittills har det varit en väldigt bra morgon känner jag. Hoppas att dagen kan fortsätta så. Känns som om att tentan blir det avgörande momentet. Och det kan verkligen gå hur som helst. Har suttit och plöjt igenom lite plugg nu på morgonen. Men det som jag inte har lärt mig nu, kommer jag inte att kunna sen heller. Då kan jag det på omtentan istället. Så är det bara.

Nu sitter jag och laddar med musik i lurarna och njuter av känslan att vara klar för att gå till bussen mer än en timme förtidigt. En känsla jag förmodligen inte kommer att få uppleva igen.

Walk away

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback