Liten värld

Sesådär... En dag med shopping i Borås resulterade i att jag var 2 linnen, två jeansjackor, 7 hårband, två hårspännen med svarta rosor och en väska rikare. JAG BEHÖVDE VERKLIGEN DET. Hör hur jag försöker intala mig själv. Hm. Hur gör man när man sparar pengar? Jag behöver lära mig.

Ikväll är det inflyttningsfest som gäller sedan är det utgång i Borås. Och den som lever får se hur detta går... =)

Ibland kan man säga att världen är liten. När man träffar gamla exkillars hockeykompisar och dem är tillsammans med ens gamla klasskompisars bästa kompisar. Yes. Så kan det vara. Världen vi lever i... alla tror att den är så stor men jag har insett hur liten den vekligen är.

Kom hem!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback