Plugghäst



Såhär har jag spenderat större delen av min dag. Inte helt okej. Gjorde ett avbrott för att åka in till stan och köka lunch och fixa present till syster yster med min andra syster yster. Och efter att ha yrat runt på stan ett himlans tag tror jag att det kan bli riktigt bra. Jag är helt klart nöjd hoppas bara att lilltjejen blir lika nöjd. Sedan var det tillbaka framför datorn igen med hörlurarna i högsta hugg för att plåga sig igenom ytterligare en föreläsning. Bara för att jag älskar att plugga och är en riktig plugghäst, eller inte.

Skoltrött

Kommentarer
Postat av: Björkner

Plugg??? Med MSN öppen?

=)

2009-01-28 @ 12:11:57
Postat av: Kalle

haha, avslöjad! skit också.

2009-01-31 @ 14:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback