Pluggoutfit



Hur mycket jag har pluggat sedan jag kom hem från gymmet? Jag har sett en av åtta föreläsningar. Dålig Linda. Värdelös. Tur att det finns någonting som heter omtentor. Men jag ska iaf gå dit imorgon och göra ett försök. Jag hoppas att turen och min hjärna är med mig så ska det nog gå vägen även denna gång. Det får bära eller brista helt enkelt.

När jag sitter här och pluggar inser jag att min hjärna är någon helt annan stans. Den är ute och reser och den har köpt lägenhet. Plötsligt inser jag att jag bör läsa igenom allt det som jag har läst de senaste minutrarna igen. Fattar ni grejen? Skoltrött är vad jag är. Sista terminen kommer att ta dö på mig.

Feel fine without you.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback