Tidsomställning



Okej, nu har jag varit i Sverige i två dagar och jag längtar sanslöst mycket tillbaka till Thailand. Anlände till gbg igår kväll och ville bara krypa ihop i sängen, men för att försöka ställa dygnet till rätta så var det bara att plåga sig själv och försöka hålla ögonen öppna. Tillslut slocknade jag vid tiotiden och nu är jag superpigg. När hände det senast? Pigg klockan sju på morgonen?

Tur att jag har så sanslöst mycket att göra i skolan. Så att jag har någonting att fördriva tiden med.





Kommentarer
Postat av: Björkner

alltså helt seriöst... man kan inte bli så brun som du, på bara två veckor? tur att jag inte träffar dig på träning ikväll... ;) haha... kram kram

2009-01-12 @ 11:39:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback