Fart och fläkt.

Efter att ha sovit igen ett par timmar från helgen så vaknade jag med ett leende på läpparna. Jag vet inte varför. Men lycka är vad jag känner för närvarande. Lycka över att ha en fantastisk familj, underbara kompisar och ett bra liv. Skönt att man kan känna det ibland!

Jag kravlade mig upp ur sängen och insåg att det var alldeles för längsen jag tog en sväng med damsugaren på mitt rum. Så jag tog tag min frukost och sedan tog jag tag i damsugaren. Det slutade med att jag även städade hallen och trappan när jag ändå var igång och i brist på annat att göra. När jag väl var klar klättrade jag lite på väggarna innan jag och min älskade syster bestämde oss för att ta en tur till Ulricehamn och Lager 157. En utflykt och lite småplock rikare landade vi hemma. Jag tog en promenad och nu tänker jag somna gott. Det behöver jag efter en fartfylld dag.

Nej, jag orkar inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback