Farväl.

Jag försöker ladda för att ta farväl av min far. Tyvärr kan man inte vara nog laddad för nått sånt. Alltid lika jobbigt att behöva skiljas åt. Även om man vet att vi kommer träffas igen. Idag väntar alltså bilkörning hem till Göteborg efter tre fantastiska dagar i Stockholms skärgård. Men på något sätt är det alltid skönt att komma hem till sitt eget och till Mamma, George, Anna & Sofia igen. Hur bra man än har haft det så är det faktiskt så. Sedan att jag vet att jag är tillbaka på Värmdö om en och en halv vecka underlättar lite. Förvisso är inte min far här då. Men Värmdö har alltid varit som ett andra hem. Här har jag växt upp och spenderat hela mina sommarlov. Stället har en plats i hjärtat kan man säga. Det är dags att mina kompisar får se stället helt enkelt. Så det blir två flugor i en smäll.

Hej då!

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback