Fintad

George fintade av mig och det var tydligen träning iaf. Så stress är ju bara förnamnet. Fick kasta på mig mina träningskläder och måla resten av mina naglar (som jag hade börjat med i lung och ro eftersom att vi inte skulle träna) i bilen. Åtta tappra surtetöser tog sig runt åttan, passande va? En eloge till oss tycker jag, japp! Och hade jag inte haft mattson brevid mig hade jag gett upp efter sex km. Tack för att du fanns! haha.

Tänkte hoppa in i duschen och köra lite body scrubb eftersom att jag helst inte vill se ut som en flådd katt i helgen då det förmodligen ska bäras någon form av klänning och bikini. Sedan är det väl dags att trippa i säng eftersom att jobb står på schemat imorgon.

Tjo flöjt

Kommentarer
Postat av: Terre

jaså, klänning och bikini? vad ska du göra i helgen? =)

2009-07-02 @ 20:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback