Gillart!



En kort liten dag där mycket har klämts in. Jag startade dagen med att flänga upp då mamma kom in och undrade om jag inte skulle med till jobbet. Jodå, jag hade stängt av mitt alarm. Inte så nöjd med mig själv. Men jag kom till jobbet i god tid eftersom att jag har världens finaste mor. En arbetsdag som gick av bara farten sedan bar det av till gymmet med Carro. Och ja, jag är svagare i armarna NU än vad jag var när jag gick på gymnasiet. Det ska bli ändring på det. Nu ska det köras bänkpress. Förmodligen kommer vårt träningspass leda till en del träningsverk imorgon. Men det gillar vi.

Jag kom hem gjorde nudlar och wook för att stilla min hunger. Sara rapporterade att hon var rastlös (kan inte vara lätt att ha semester). Så vi tog oss en vända till stan. Lite fika och promenad. En fantastisk dag. Nu ska jag sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback