Irriterad!

Jag blir irriterad över situationen och sedan blir jag irriterad på mig själv för att jag låter situationen gå ut över mig. Men den går ju faktiskt ut över alla som är inblandade. Någonstans finns en gräns. Den borde vara nådd... Min är det iaf!

Förövrigt så var det ett litet beep inplanerat igår på träningen tydligen. Jag kan väl inte påstå att jag njöt av tanken på att springa beep när jag satt still på jobbet och svettades. Och inte heller när jag stod i ett provrum i stan och fick panik för att värmen tog över mig. Men jag bestämde mig för att bara gilla läget och köra så långt jag pallade i värmen och efter en vecka på Rhodos. Må hända att jag har varit hemma i lite drygt en vecka. Men jag känner mig fortfarande fet som en ko. Jag hoppas att det bara är en känsla till följd av att jag inte tränat så aktivt då jag drabbades av halsfluss och sedan tog en liten semester. Men tjofftjoff, det löser jag fort. Snart är jag ikapp igen!

Men idag är det fredag, tralalala. Och jag har massa roligheter inplanerade i helgen. Det gör ju inte fredagen sämre precis. Men först ska det tjänas pengar. JADÅ!

Kommentarer
Postat av: emmygoodwin

jobbigt :/



Kika gärna in på gårdagens dagens inlägg. Där finner du bilder från min pojkväns första fotografering :)

Ha det kalas ikväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback