Myskväll



Yesterday

Efter en sjuk eftermiddag på jobbet igår (för ja, strappan gick lös och jag och Carro skrattade en del) begav jag mig in till stan. En liten shoppingsväng och sedan gick jag och inhandlade lite frukt och vaniljvisp. Jag tog bussen hem till Sofia. Där gjorde jag och Malin en härlig fruktsallad (ja förutom blodapelsinen var den ganska härlig) som vi senare öste vaniljvisp över och satt och mumsade i oss framför diverse minnesprogram som visades på tven igår. Mysig kväll helt enkelt och jag gillar det, starkt.

Nu sitter jag och mumsar mackor och häller i mig kaffe. Väntar på att min mor ska vara redo för att åka till jobbet. Ska köra henne idag eftersom att hon ska på shoppingtur och mysa med sina kompisar på stan ikväll. Då får man ju ställa upp liksom. Till kvällen väntar sista träningen innan sommar "uppehållet". Tråkigt och skönt. Tråkigt att man inte får slita som djur i Skatås backar på kvällarna. Skönt att man kan planera in när och var man ska träna själv.

Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback