Trött!

Mitt tillstånd just nu är väl hälften död, hälften levande... Men snart är arbetsveckan slut och imorgon kväll gör vi återigen helg. Det känns ganska så fantastiskt jätteskönt. Dagen idag kommer bli tuff. Lite väl lite sömn inatt för att jag ska vara en liten smilefink idag. Men det kanske det var värt. En fika på stan som inte avrundades förrns tjugo över nio. Den måste ju varit ganska så trevlig ändå. Men jag är som jag är... Blir nog bra.

Gårdagens träning sitter i hela kroppen redan. Vill jag veta hur det känns ikväll? Men då kanske jag kan få lite medhåll från mina kära lagkamrater som faktiskt var med på träningen igår eftersom att vi ska ner till IP och grilla lite. Mysigt.

Dags att tänka om.

Kommentarer
Postat av: Jonna

Ska bli trevligt ikväll, ses då!=)

2009-07-09 @ 11:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback