Välkommen helg!





Planen var att tillbringa kvällen i goda vänners sällskap. Men lite omplanering av kvällen av olika anledningar och jag spenderar kvällen hemma med mys istället. Jag kom hem från jobbet, någon slog mig med något hårt i huvudet och jag stensomnade. Sedan vaknade jag av att mamma kom in på mitt rum för att tala om att maten var serverad. Ja, men jag har det ganska bra! Sedan blev det lite glass. En vecka har ändå gått förhållandevis fort. Det kunde varit värre. Måste säga att jag och Carro utgör ett otroligt bra team på jobbet, vi kan våra grejer nu liksom! haha.

Har precis bäddat om min säng och tänt lite ljus. Funderar på om jag ska ta och krypa ner under täcket igen med min bok. Då kan jag vakna utvilad imorgon, då jag har en alldeles fantastisk dag framför mig.

knasknasknas

Kommentarer
Postat av: Björkner

Grymmaste teamet ever om jag får säga det själv.... haha. Ses imån bitti vid strapparn.. kraaam

2009-07-12 @ 12:28:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback