Vi gjorde det igen!

Ännu en helg har passerat och jag har ytterligare en underbar helg att lägga på minnet. Alla dessa helger är det jag kommer tänka tillbaka på när hösten tar fart. Men nu är det sommar och vi har ytterligare helger att göra minnesvärda. I fredags värmde vi upp för lördagen med att fira Sara med en utgång i Gbg.

 

På lördagen var det uppochhoppa tidigt för avresa mot Falkenberg. Lite frukost på Burger King och ett besök på Systemet och vi var på stadiga ben igen. Väl i Falkenberg var det strand, sol och bad som gällde innan vi taggade till, grillade och gick på det igen.



Idag har vi förflyttat oss till Göteborg, sovit och tagit det fantastiskt lugnt. Välbehövligt. Imorgon är det ny vecka där jobb står på schemat. Efter den här helgen så känns det helt okej. Att få sova ut hade dock varit skönt. Men sova kan man göra när man blir gammal. Tack till alla mina underbara kompisar för en fantastiskt bra helg. Utan er är jag ingenting!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback