Vi överlevde igen.

Hemma efter en minst sagt händelserik helg i Falkenberg. Nej, det finns nog inte många som ligger på våran nivå. Vi värmde upp inför våran Falkenbergsresa med en del vin och mys i fredags. Stötte på en gamal flamma på Kungälvs gator och det blev en fantastiskt lagom kväll i trevligt sällskap. Aningens sega på lördag morgon. Men lite frukost och en vända på systemet så var vi fit for fight igen. Sedan bara fortsatte det. Ett partytält senare så var tanken utgång. Men pågrund av diverse köer och den låga temperaturen tog vi en sväng om pizzerian och åkte hem. Jag åt och sedan stensomnade jag. Kul tjej att festa med, JA. Ett kalas senare så var vi hemma i Göteborg på stadiga ben igen. Puh, vi överlevde ännu en helg.

Jag har kommit ett steg längre i mitt ätafisklärande. Jag åt någon röra med SILL idag. Petade bort lite bara.

En hel del underbara bilder finns på min kamera, som sover tryggt i Malins sysslings säng i Falkenberg. Vi får hoppas att den är mina trygga händer inom en snar framtid. Med tanke på en stundande sthlmsresa så kan den behövas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback