Babymalins tur!




Idag är det ombytta roller!

Jag kan knappt tro att det är sant. I cirka 15 år har vi följt varandra, tillsammans, med systrar och familjer. Så mycket roligt som vi har gjort, så mycket minnen som man har. Nu är det din tur att springa ut i livet! Bort från skolsalarnas trygghet och möta nästa steg i livet! Det är en dag som jag skulle kunna göra om och om igen. Den glädjen, alla förväntningar, allt som på någotvis känns så ovisst och skrämmer en men som samtidigt känns bra på något vis och lyckan den dagen var enorm. Jag hoppas att du får världens finaste dag. Och jag hoppas att jag får följa dig i minst lika många år till! Som en extra lillasyster till mig. Älskar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback