Det börjar vända...

Jadå, några gafflar makaroner och en halv omelett har jag petat i mig idag. Dessutom så har jag gått ett varv runt surtesjön. Tjoho. Det går framåt nu. Snart är jag tillbaka på banan igen. Bara jag kan öppna munnen ordentligt så att jag kan få i mig den energi jag behöver för att kroppen ska orka göra mig frisk. Just nu plågar jag ju i mig maten och det är ju sådär roligt. Men vi hoppas på ytterligare framsteg imorgon.

Imorgon ska jag förövrigt släpa mig till jobbet efter ett tags vila. Känns ganska skönt att få lite rutin. Dessvärre ser det ganska lugnt ut på jobbet och imorgon kanske blir veckans enda jobbdag! Men lite jobb är bättre än ingenting alls. Så jag är GLAD =)

Dags att göra kväll och bädda ner sig under täcket.

Knas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback