Längta!



Jadå, knappt en dag har gått och jag längtar redan fantastiskt mycket efter den resa som håller på att planeras in i augusti. Men fram tills dess får jag nöja mig med den svenska värmen. Den är inte nådig den heller just nu. Tyvärr så kan man inte njuta av den på samma sätt som utomlands då det krävs att man arbetar för att få pengarna att rulla in. Men jobbar jag hårt nu så är jag deffinitivt värd en resa i augusti och eventuellt en med mamma i september också. Den som lever får se.

Jag var snavbb med att göra en kopp kaffe och sätta mig i solen direkt efter jobbet idag. Och nu sitter jag här och njuter av Sveriges värmebölja. Får se hur mycket jag njuter om sisådär två timmar i Skatås. Blä... borde vara förbjudet att träna i denna värmen. Men när man väl är där så är det ju bara att köra! Nu ska jag hugga tag i Stieg Larssons sista bok "lutfslottet som sprängdes" och hälla i mig massa vatten i solen innan det blir dags för träning.

Jag vill ge det ett försök.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback