Om en vecka...



Om en vecka gör jag det som jag är absolut bäst på. Kanske inte vid den här tiden på dygnet men på dagarna kommer jag att ligga väldigt still och pressa väldigt hårt. Soldyrkaren nummer 1. Och det vore ju förfärligt om det nu skulle vara så att det inte var någon sol på Rhodos. Då vet jag i ärlighetens namn inte vad jag ska göra. Men med tanke på sällskapet så lär det ju hända grejer varje sekund av semestern. Jag längtar.

Men innan det är dags för Rhodos har vi en midsommarresa framför oss. Det börjar se riktigt uppstyrt ut. Allt utom vädret. Jag hoppas att vi har vädergudarna med oss, trots att det inte ser ut så om man kollar på prognosen framöver just nu. Men jag håller mina tummar såklart.

Fram tills dessa roligheter är det jobb och träning på schemat, men vad gör väl det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback