onsdagstorsdag

En onsdag som känns som en torsdag. Med tanke på att det kommer kännas som fredag imorgon då det är sista dagen på jobbet för den här veckan och en vecka framöver. Skönt.

Idag har jag spenderat min dag på jobbet. Tänkte åka till systemet en sväng direkt efteråt men bestämde mig för att jag hellre gör det imorgon med alla andra. Blir mysigare så. Så jag och soffsen åkte hem istället. Slappade lite och sedan vidare till Skatås där ett tappert gäng väntade. Ett varv runt åttan och sedan lite fys. Kan bara konstatera att det idag är sista dagen med penicillin och det känns i kroppen att man varit sjuk och borta från träningen. Men jag är snart tillbaka, vänta bara... En vecka på beachen så är jag taggad till tusen!

Nu ska jag krypa i säng så att jag orkar morgondagen. Den ser ut att bli lång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback