Penselin, nej tack!



Te och c-vitaminer är mitt nya gift. Hoppas att det kan hjälpa min hals att komma i form igen. Jag vill inte är mer penselin nu då jag upptäckt att någon form av halsont återkommer med jämna mellanrum. Försvagat imunförsvar pågrund av all penselin känns inte bra. Så nu ska jag fixa detta utan penselin. Dessutom brukar penselin göra att jag känner mig helt frisk efter en dag och då är jag i full gång igen. Vilket kanske resulterar i att kroppen inte får vila och sjukdomen försvinner inte. Jaja, orkar inte spekulera mer i det nu. Men jag känner mig betydligt bättre idag än igår. Kanske ska ta mig ut en sväng och försöka sno åt mig lite sol.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det stavas Penicillin..

2009-06-04 @ 14:45:01
Postat av: Anonym

Förlåt!

2009-06-04 @ 17:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback