Risig måndag



Tre varma koppen och två piggelin är vad jag har livnärt mig på idag. Nu på kvällen har mina systrar viftat med makaroner och köttbullar framför näsan på mig och ostmackor. Men detta är ju som värsta bantingskuren. Hur mycket jag än hade velat stoppa i mig nått gott så hade det inte varit gott. För att det känns som om att svälja en igelkott så fort jag öppnar munnen ungefär. Himla skön känsla.

En sväng till Apoteket och Maxi är allt jag har lyckats åstadkomma idag. Eller ah, jag har faktiskt sökt ett jobb med. Duktigt Linda. Annars har jag mest sett på tv och drömt vackra drömmar... och nu är det dags att gå in i drömmarnas värld igen!

Trots att jag mår skit så mår jag så himla bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback