Sängläge



Hur jag mår? - SKIT! Inte för att jag inte är nöjd med mitt liv. Mer för att jag har svin ont i halsen, feber och en inflammerad jävla fot. Vad har jag gjort för att vara värd detta? Suck. Jag har inte tid att slösa bort några sommardagar på att vara sjuk. Nej, absolut inte. Har legat raklång sedan jag kom hem har dock pendlat mellan sängen och soffan för att inte bli allt för stel i nacke och rygg. Jag hatar att vara sjuk. Är alldeles för rastlös för det. Var tillochmed påväg till träningen idag, men min mamma sa stopp. Och jag vet ju att hon har rätt, men jag vill träna och jag vill INTE sitta still.

Imorgon hoppas jag att jag mår bättre och inte behöver bekanta mig ytterligare med mitt täcke och min säng eventuellt även den där soffan som råkar stå där uppe. Det är inte så spännande nämnligen. Om jag mår bättre så tänkte jag slipa på mitt CV. Sedan tänkte jag kanske ta en lite runda för lite shopping. Sedab lär jag ju inte vara tillräckligt frisk för att utöva innebandy, men jag kanske kan vara tillräckligt frisk för att kolla på innebandy iallafall. Hoppas!

Nu är det sängläge igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback