Sunday



Under gårdagen firades min kära lillasyster Anna. Det var dags att fylla 16 och detta känns helt otroligt. Vart tar all tiden vägen. Kan ju fortfarande minnas när hon var en liten skrutt. Men snart är det dags att börja gymnasiet även för henne. Mycket sjukt. Efter kalasande med släkten styrde jag mot stan för att plocka upp Pettson och sedan körde vi vidare hem till hennes bror för lite fotboll och tjöt. När det blev dags att köra fröken Pettson hem igen blev det ett stopp på gretas för att träffa några igenkända ansikten. Fast mest var det ju för att hålla min kära vän i handen tills hon hittade någon att hänga med därinne. Efter detta var det en trött och sjuk Linda som stupade i säng med mjukiskläder på och två täcken. Någonting i min kropp är inte som det ska. Därav sitter jag nu och väntar på en tid från vårdcentralen. Penicilin är väl ett faktum och det är väl bara att gilla läget. Bara jag blir frisk innan midsommar och Rhodos. För då är det FEST!

Tänk om det vore lätt!

Kommentarer
Postat av: Pettson

hahahaha.. tills hon hittade någon att hänga med. haha. söt

2009-06-10 @ 12:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback