Sunny Saturday

Helt nöjd med gårdagskvällen. Uppladdning med grill och kladdkaka med coscos (kockos, fel av mig). Umgänge och lite planering för midsommar. Även en del vin för vissa, dem som inte gick på penicillin och körde bil dvs. Typ mig. Vi lämnade mölndal för stan som under gårdagen kunde förklaras som hyffsat död. Regn och rusk får tydligen göteborgarna att banga fest och spendera kvällen på hemmaplan. Alla utom oss såklart. Fast vi gav upp tillslut vi med. Somnade runt tvåsnåret och vaknade av att min kära mor dundrade in i rummet imorse.

Pigg och otroligt laddad för träning begav jag mig till gymmet. Sköna känsla. Och njae, så tungt kändes det inte ändå. Men verkligheten brukar komma ikapp under andra passet. BIG OHNO! Det löser sig som jag brukar säga. Sedan bar det av till stan för en shoppingrunda med Malin och Johanna. How lovely. Och jodå, är det någonting jag kan så är det väl att spendera pengar. Suck.

Kvällen verkar gå i festens tecken. Men äter man penicillin så gör man. Taggar för midsommar istället. Så jag kör bil ikväll. Jadå. Penicillin = sjukt mycket partydödare. Men jag försöker mitt bästaste!

Det är över nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback