Tack för en underbar vecka!



Jag älskar:
 - Grekland
 - Rhodos
 - Solen
 - Värmen
 - Min familj
 - Min släkt


Det sägs att man blir vad man gör det till. Med mitt ressälskap krävdes det inte att man gjorde speciellt mycket. Jag fick en lagom dos av det mesta den här veckan skulle jag vilja säga. Förutom av mina älskade vänner som jag såklart har saknat. Men som någon klok själ har sagt någongång, man behöver sakna varandra ibland. Så totalt sett har veckan varit alldeles fantastisk och jag ångrar inte för en sekund att jag valde att åka med! Men jag måste erkänna att det är LITE skönt att vara hemma igen. Mitt andra erkännande blir att det första jag gjorde när jag slog på datorn var att kolla restresor i augusti! Då bär det av igen, vet inte vart och hur riktigt än bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback