Dags att göra helg

Sådär, examensarbetets andra del är inskickad. Egentligen inte helt genomarbetad men det är en bit påväg iallafall. Jag borde bänka mig på biblioteket inom kort och ta tag i EN DEL saker. Men det är ju tydligen lättare sagt än gjort. Och idag när jag satt och spånade på litteratur till det satans arbetet så hamnade jag på en sida som visade att KY akademin hade en utbildning som hette "butikskommunikatör och butiksledning". Hur kan jag ens tänka tanken på att plugga lite mer? Den som lever får se vad som händer.

Nu är det dags att lägga plugget och sidan och inse att helgen är här. En helg som innebär mycket roligt. Shopping och utgång står på att göra listan och det känns ju inte så tråkigt faktiskt.

Somliga straffar gud direkt. Körde över min fot med en vagn idag bara för att jag skulle vara arg och barnslig. Så kan det gå. Nu värker den och är svullen. Undrar hur det blir med klackskor imorgon, kanske måste jag ta conversen. Nog för att jag älskar dem, men jag skulle nog inte plocka på mig dem när det nalkas utgång.

Så det kan gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback