En gång till...

Så länge höll det roliga. Mina drömmar om att bli handbollsfru försvann under kvällen. Suck. Men men... det ska inte vara lätt har jag hört. Jag klarar mig ganska bra också, det är ju tur. Så var det med den saken. Kul att behöva se människan varje dag.

Annars har jag tillbringat ännu en dag på jobbet med strålande solsken utanför portarna! Vårvårvår. Dock lite kyligare ute idag. Fick tillochmed skrapa rutorna imorse, det var jag inte så nöjd med. Men det fick gå för idag. Sedan jag kom hem har jag haft en lång tråkig diskussion. Sedan tog jag en lång promenad med syster yster och pratade ut lite. Och nu känner jag mig som förut igen. Gött äre. Love You Sister!

Dags att blicka framåt

Kommentarer
Postat av: soffs

Våren kommer inte förns det är knoppar på träden och fåglarna kvitrar! Ses ikväll, Tacokväll?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback