Människa igen!

Yes, nu har jag landat, tillbaka på banan igen så att säga!

Mitt pass finns numera att hämta ut på konsum i Surte också. Det var inte många dagar jag slapp vara utan det. Eller ja, jag har fått ett avi från polisen i sälen och har någonting att hämta ut på Konsum och drar hastigt slutsatsen att det är mitt pass. Man kan ju hoppas iallfall. Så tjejer, nu kan vi åka utomlands, Surte goes Ibiza, eller? Paraplydrinkar och bikini istället för öl/cider och skidställ. Jag hade inte bangat.

Ännu en dag med jobb har passerat. Blev upplockad av mor, en sväng på gymet och sedan har jag väl mest ätit kakor och degat. Borde plugga men jag har ingen energi just nu. Bänkade mig framför "den rätte för Rosing", var ju tydigen final idag. Vad ska man säga? För det första skäms jag över att jag sätter mig ner och kollar på ett så pinsamt program. Men tydligen är man nyfiken. Sedan kan man ju diskutera det hela vidare, men jag orkar inte lägga energi på det.

Nu tänkte jag läsa lite och sedan sussa, det är ju en dag imorgon också.

Vad är det du inte förstår?

Kommentarer
Postat av: cv writer

mycket intressant artikel


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback