Sol!



Vår vår vår. Låt oss nu bara hoppas att detta håller i sig. Om inte annat så har man ju nu fått ett hopp om vad som komma skall. Yes, I Love Sunshine. Matlåda ute i solen. Tur att Sandra tjatade ut mig för gud vad man har längtat efter den stunden. Sol och frisk luft och jag orkade därmed jobba hela eftermiddagen utan att gnälla.

Eftersom att mjölken inte springer hem till kylskåpet av sig själv denna veckan så fick jag handla lite påvägen hem. Tyvärr så missade jag att vi snart har slut på smör och blir tvungen att handla lite till under kvällen. Typiskt. Tänk vad bra man har det ändå. Fast lugnet, tystnaden, inget tjat, inget gnäll och att bara få göra saker NÄR man VILL är ganska skönt det med. Fast OKEJ, jag saknar dem där två, även om vi klarar oss bra <3

Snart ska jag styra mot gymnasiet och lira lite innebandy. Oväntat? - NÄ. Dags att spela säsongens absolut sista match. Reserv 1an Surte - Marstrand. Är det slut på innebandy sen? -NÄ. Det kan inte vara slut, det får inte vara slut. Vi som är tillräkligt små har ett guld att försvara i Dumleslaget! Det kallar jag påskfest!

Inatt är du min!

Kommentarer
Postat av: Soffs

I lööve you a lot! :)

Postat av: Sandra

visst va det gott att den skönaste dagen ändå komma ut och äta =D hoppas på många mer sånna dagar denna vår =D

2009-03-19 @ 22:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback