Söndagsångest!



Den hederliga söndagsångesten resulterade i en lång kvällspromenad. Just hemkommen, rödrosig på kinderna och ska strax kila in i duschen.

Div.1 nätsa säsong. Igår avgjordes det. Det finns trots allt lite rättvisa i denna värld. Känns ju faktiskt helt underbart. Detta firades mer av några och mindre av andra. Jag är glad att jag var pigg och fräsch imorse iallafall. Vi är bäst i världen, eller hur var det nu?

Dagen har spenderats på Allum med mor och syster. Jag har stillat mitt shoppingbegär. Hm. Alldeles för mycket också. Typiskt mig. Jag vet ju att jag inte borde. Men det är ju så roligt. Nyttnyttnytt!

You make me smile!

Kommentarer
Postat av: Soffsan

Jag råkade gå in i skoaffären, sen råkade jag köpa dom där skorna. Typiskt, ska du med på matchen ikväll?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback