Surte Goes Sälen Vol.2

Om några minuter är det dags att plocka på sig jacka och skor för att packa ihop bilarna som ska ta oss upp till Sälen, Tandådalen för andra året irad. Man tror att förra året kan bli svårslaget, men jag tvekar inte på att detta året blir Minst lika bra som förra året. Några tillbakablickar till förra året och man kan säga att det hände en hel del sjuka grejer på plats. I år är vi alla ett år äldre, tänk om vi varit ett år mognare också... Men hur kul hade det varit då?

Min morgon har jag ägnat åt att packa ihop det sista, eftersom att jag var alldeles för lat för att ta tag i det igår. Var och spanade in våra div3 tjejer som spela seriefinal mot Burås i alegymnasium. Och vilken match. Kändes som om att jag spelat matchen själv efteråt. Slutresultatet 3-2 skrevs med 30 sekunder kvar och vi kunde pusta ut och åka hem. Drag på läktaren är vad jag kallar det. Vinst i sista matchen och div2 väntar nästa säsong. Och jag kan bara säga att med den moralen som tjejerna visade igår efter att ha legat under med 2-0 är dem minst sagt värda att ligga i div2. SÅ GOOO tjejer. Vi håller tummarna på söndag, då vi förmodligen inte hinner hem för att beskåda matchen från läktaren.

dags att bege sig

Kommentarer
Postat av: Terre

Herregud vilken skön vinst det var :D helt otroligt. Ha det så skoj i sälen nu. vi hörs väl av under helgen. parta på!

2009-03-26 @ 20:49:42
Postat av: linn

tack för stödet ! Grymm hejarklack ju! Så härlig vinst. Ha det kul i sälen :)

2009-03-26 @ 23:10:00
Postat av: Anonym

Hej! Hoppas ni haft det bra hittills och att ni är nöjda med resan :)

Här är min nya blogg, om du har lust att besöka dn någon gång :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback