Vårkänslor



Fullt med härliga vårkännslor idag! Strålande solsken, 7 plusgrader och solglasögon, då klagar jag inte. Inledde dagen med att köra mamma och George till flygplatsen, men jag är inte bitter för att jag inte får följa med. Nej det är så lugnt och skönt hemma nu, dessutom får jag glida runt i den nya bilen och det känns som om att man har ett eget liv på ett annat sätt än när dem där två är hemma. Men jag kommer sakna dem om ett par dagar, dem är ju trots allt himla bra dem där två.

Efter den lilla trippen till Landvetter kröp jag ner under täcket och när jag slog upp ögonen insåg jag att klockan var halvett och fick bråttom upp. Inte för att jag hade någonting att stressa till men ah. Att sova till halvett kändes inte helt okej. Sedan att jag behövde det pågrund av olika anledningar är en annan femma. Slängde i mig lite yoghurt och stack till gymet med syrran och lyfte lite skrot å sådär.

Sedan blev det till att kasta i sig lite sallad som jag och Sofie så fint gjorde iordning innan vi slängde oss in i bilen igen för att åka och kolla IBF - Lockeruds elitseriekvalmatch. Härligt tryck på läktaren måste jag säga. Tänk att få spela en sådan match en dag, det hade varit någonting.

Ohlala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback