Bra dag!

Mamma stormade in på mitt rum och menade på att jag faktiskt inte kunde sova hela dagen. Jag steg snällt upp och slängde i mig lite yoghurt innan jag knallade in i duschen. Svidade om, piffade lite och gjorde mig redo för en dag i shoppingens tecken. Himla mysig dag med min mamma. Mycket kärlek till henne!

Sedan handlades det diverse ingredientser för lite tacoskväll som skulle anordnas på Bohus höjd. Sällskapet stod Anna och Malin för. Mysmys. Lite mat och sedan slängde vi på en film. Och vilken om inte "fjortis suger"? Bra filmval där. Haha.

thats it!

Kommentarer
Postat av: pettson

den heter faktiskt FJORTON suger.. =)

2009-05-24 @ 09:12:56
Postat av: Anonym

Haha, förlåt, tänkte nog på nått speciellt just när jag skrev. Jag hoppas att du har spelat film musiken om och om igen nu ;)

2009-05-24 @ 13:59:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback