Onsdagsäventyr



Minst sagt, jag satt bakom ratten och ändå hade jag en fantastiskt trevlig kväll.

Det bar av uppåt i kommunen för en sväng om i Furulundsparken. Kvällen startade lite knackligt men den sparkades igång när vi intog dansgolvet och stötte på både ett och två igenkända ansikten. Jag har de senaste veckorna kommit på mig själv med att bara stå och mysa när jag är mina vänners sällskap. Dessutom så njuter jag av att ha massa folk runtomkring mig, igenkända eller inte, so what? Jag gillar sämmningen. En kväll utan alkohol och jag hade minst lika kul som jag hade haft om jag hade druckit, det är ju ganska bra ändå. Med min andra hälft fröken Pettson i närheten så är det inte mycket som går fel.

likelikelike

Kommentarer
Postat av: Terre

Fredagsäventyr? säkert att du inte drack och tog fel på dag? ;) hihi

2009-05-21 @ 21:59:54
Postat av: Anonym

hahaha.... oooops. jag har trott att det har vart söndag hela dagen idag. DUMT:P

2009-05-21 @ 22:07:58
Postat av: pettson

bilden är inte okej =)

2009-05-23 @ 15:35:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback