Håll igång!



Skönt att slippa planera upp sitt liv, eller? Direkt efter jobbet svidade jag om och traskade ner till Saris. Därifrån tog vi bilen till Kungälv för en löprunda toppat med lite fys. Sedan bar det av till Maxi för lite storhandling (sara handla, jag hjälpte till) innan jag landade på hemmaplan igen. Åt lite mat och duschade så nu kanske jag skulle kunna varva ner. Har tänt lite ljus och hällt upp en skål med nötter och hoppas att detta ska inspirera mig till att sluta blogga och ta tag i plugget. Dock så tror jag att det är ganska kört. Ett tungt huvud som är fullt med tankar om framtiden. Men jag känner att jag kommer närmare och närmare ett beslut, jag behöver bara bestämma mig för att det är rätt beslut, så kör jag på det.

Nu ska jag lacka naglarna rosa. Det är viktigare än plugg!

Leka lite!

Kommentarer
Postat av: soffs

Kör också på rosa för tillfället, känns helrätt ;) Haha.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback