Ledigt

En ledig dag som har varit precis som en ledig dag ska vara. Drog till gymet för att försöka bli av med min träningsvärk som biter sig fast i benen. Tyvärr utan större framgång. Benen känns fortfarande som två frysta köttklumpar, men jag fick ju tränat iallafall. Får göra ett nytt försök att göra mig av med köttklumparna imorn efter jobbet helt enkelt. Därför att jag ska faktiskt jobba imorgon.

Efter gymet åkte jag hem och åt mammas mumsiga mat innan jag svidade om för att umgås med Pettson. Lite glass och en promenad runt Bohusfästning i Kungälv och jag kom hem nöjd och glad. Tänk att så lite kan göra så mycket. Ett samtal med Amelie och jag saknar henne ännumer än vad jag gjorde innan samtalet. Men i sommar så befinner sig alla på hemmaplan i vårat älskade Göteborg igen. Det gillar jag!

Jag vill vara din vän!

Kommentarer
Postat av: Björkner

Kalle du borde vara gammal nog nu att veta att man inte kan träna bort träningsvärk... ;)

2009-05-22 @ 10:22:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback