Morgonkvisten

Sörplar kaffe och försöker komma i form till jobbet. Lättare sagt än gjort när klockan är såhär tidigt. Dags att börja söka diverse jobb inom kort. För nu är jag helt klar med skolan. Vilket känns helt fantastiskt bra. Och jag vet inte vad jag ska göra helt hundra och även det känns efter omständigheterna bra. Från det ena till någonting annat som känns fint är att jag hjälpte Malin att flytta i tisdags och att hon numera har flyttat in i lägenheten och är stadsbo. Du är värd det och jag lovar att du inte kommer att bli ensam i den lägenheten ;-) 
 
Benen känns något tunga, men det blir förhoppningsvis ingen träningsvärk för min del. Isåfall har jag ju misslyckats med att försöka hålla musklerna i såpass form under uppehållet att man slipper den värsta träningsvärken när försäsongen drar igång. Känns otroligt skönt att träningarna har rullat igång igen. Och ikväll får man förenas med klubban igen, I LIKE! Det var inte igår.

Hey, my time is now!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback