Motivation

Och nu pratar vi träningsmotivation, inget annat. Jag är helt hyperenergisk och vill träna varje dag och hela tiden. Det känns så fruktansvärt bra, fast ändå inte. Bra om det håller i sig tills det är dags för försäsong, dåligt om det inte gör det. Men just nu känns det bra. Jag tror att det är pågrund av att jag kan träna, på samma sätt som jag kan göra massa andra saker, och bara fokusera på mig själv. Jag har ingen att rätta mig efter. Visst, jag har skolan och jobb och familj. Listan kan göras lång. Men jag har verkligen lärt mig att försöka leva mitt eget liv och göra det jag själv känner för utan att för den sakens skull vara egoistisk. Jag har tydligen fortfarande stora problem med att säga nej till saker som jag egentligen inte orkar, men det är ett senare problem.

Likelike

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback