Pause i plugget

Med min ökade träning har en ökande kvällströtthet kommit. Smällar man får ta. Vitaminer kanske skulle vara någonting?
Hade planerat att ägna gårdagskvällen åt studier. Jag gick ut och sprang, åt lite sedan slocknade jag omedelbart i sängen. Vaknade vid ett och insåg att jag hade massa kläder på mig. Ställde klockan på sju och somnade om igen.

Imorse när klockan ringde var jag inte ens lite sugen på att kliva upp ur sängen då en dag med studier inte är någonting som jag pallar just nu. Men måste man så måste man. Examensarbetet ska in ikväll och det var bara att stiga upp ur sängen. Tog lite kaffe för att piggna till och sedär, nu börjar examensarbetet se riktigt bra ut. Är numera inskickat för en sista granskning innan vi skickar in det för bedömning av examinator. Uh, känns nervöst.

Får jag skickat in arbetet hyfsat snart bär det av till jobbet en stund, annars så ska det pluggas lite mer. Suck.



Livet kan inte alltid vara en dans på rosor!

Kommentarer
Postat av: soffs

Livet är underbart, fredag så det står härliga till :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback