Söndag igen!



Steg upp ur sängen alldeles för tidigt denna söndag. Men med tanke på hur mycket tid jag spenderade i sängen under gårdagen så var det inte så konstigt att jag slog upp mina små blå runt halvåttasnåret imorse. Till min förvåning var större delen av familjen redan vakna. Mysigt! Surplade lita kaffe och tog mig ann diverse studier innan jag blev totalt jätte rastlös och fick kortslutning i maskineriet. Shopping, ja, där finner jag helt klart min inspiration till det mesta. Så, jag kletade på mig lite smink och drog på mig lite kläder, tvingade mamma att göra mig sällskap och vi styrde mot Allum. Behöver jag säga att jag kom hem med ett par påsar med finfinagrejer? En runda på Willys, min absoluta favorit affär.. NOT!

Hem, ombyte och iväg för en mysig kväll med Pettson och Sofia. Lite glass, bulle, cola och tvtittande. Sånt vill jag ha mer av! Blir alldeles för sällan när inte innebandyträningar står på schemat 24/7. Tur att försäsongen drar igång snart!

Leka lekar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback