Söndagssörja!



En söndag som känns som typ en lördag. Jag vet att jag borde ägnat all min tid åt studier. Men jag bara orkar inte. På tisdag är det dags att försvara examensarbetet vilket just nu känns fruktansvärt långt bort. Tur att jag har hela morgondagen på mig att förbereda mig och ladda för detta tillfälle. Urs och fy. Dessvärre ska jag ringa till komvux imorgon för att anmäla mig till en matte C kurs, så än är inte studierna över och lyckan kanske inte blir så total på tisdag som jag hade tänkt mig. Fråga mig inte hur jag orkar för det gör jag inte.

Idag har jag spenderat min tid framför tven, på gymet och på promenad med Mattias. Himla bra dag änsålänge och än är den inte över. Funderar på att pallra mig upp en våning och slänga ihop lite smet och baka några goda muffinsar. Allt för att slippa plugga. Right?!

Kom till kärleksdoktor Karlsson!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback