Sundays

Segis söndag. Denna helgen har varit hemskt lång. Kan det vara för att jag har klämt in massa saker och använt min tid hyfsat effektivt? Eftersom att jag inte har varit ute har jag inte ägnat en dag åt att bara återhämta mig. Känns fantastiskt skönt. Igår gick jag och la mig klockan halvnio. Snurrade några varv, gav upp och stack till Jennifer för lite umgänge och eurovision. Var väl hemma igen vid 23snåret, försökte kolla klart men gav upp halvvägs igenom röstningen. Vaknade tidigt imorse och åkte till gymmet. Sedan har jag sovit lite middag, pluggat och handlat lite för kommande vecka. Slapp och rastlös söndag men det är väl vad jag behöver. Ladda inför morgondagens jobb! Tjoho.

Dags att krypa ner igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback